On niin siniharmaata taas tämä sää, että kaipasi väriä jostakin ja niin liukasta ja loskaista, että jäi tänään tarkistamatta, vieläkö se jäähän jämähtänyt aalto on jäljellä. Vesi nimittäin näkyy huuhtelevan rantoja.
Kyllä nuo värit varmaankin vaikuttavat, muuten vanhat metalliset olisivat edelleen käytössä. :)
Mainio oivallus! Tuon näyn näemme usein (eri teksteillä, kukin omien mieltymystemme mukaisesti), muttemme siihen kuitenkaan kiinnitä tietoisesti huomiota.
Toissa sunnuntaina ajoimme autopesuun marketin pesuriin. Alkuun ihmettelimme, mitä joukko ihmisiä teki marketin muuten tyhjällä pihalla sunnuntaiaamuna. Kunnes tajusimme heidän vaihtavan ostoskärrien "etuseinässä" olevia mainoksia. Varmaan joku paikallinen urheiluseura tienaamassa rahaa.
Juttelimme siitä, miten emme edes tiedosta noita mainoksia ostoskärryissä - ainakaan tietoisesti. Ja pohdimme, saavatko kauppiaat noilla mainoksia ujutettua meihin ostohaluja tiedostamattamme?
Turhaan niitä pahvinpaloja sinne ei ujutella. Niiden tehoa on takuulla tutkittu.
Aikoinaan Hesassa Asematunnelin myöhään aukiolevat kaupat ihmetyttivät ja olivat tervetulleitakin. Nyt pitää olla hetikaikkimullenyt.
Kyllä urheiluseurat keräävät niillä kärryillä rahaa, jo siirtämälla niitä katoksista markettien seinustoille. Äidit ovat usein joutuneet auttamaan lapsiaan siinä hommassa.:)
Ja suoramainontakin näyttää vain lisääntyvän. Silloin kun oma lapseni hankki niillä taskurahoja, oli pettymys, jos mainoslehdyköitä oli vain muutama jaettavaksi. Siksi kun löydän postilaatikosta ison pinon mainoksia, ajattelen aika usein, että nyt on jakajalla ollut hyvä päivä!
Variterapiaa tosiaan tarvitaan. Harmaata, harmaata ja taas harmaata.
VastaaPoistaPirteä kuva. Tarkoitus on kai, että ihmiset piristyvät ostoskykyisiksi kauppaan tullessaan.. :)
VastaaPoistaSiis, ihmisten ruokahuoltoon tarkoitetu asemat =D
VastaaPoistaOn niin siniharmaata taas tämä sää, että kaipasi väriä jostakin ja niin liukasta ja loskaista, että jäi tänään tarkistamatta, vieläkö se jäähän jämähtänyt aalto on jäljellä. Vesi nimittäin näkyy huuhtelevan rantoja.
VastaaPoistaKyllä nuo värit varmaankin vaikuttavat, muuten vanhat metalliset olisivat edelleen käytössä. :)
Mainio oivallus! Tuon näyn näemme usein (eri teksteillä, kukin omien mieltymystemme mukaisesti), muttemme siihen kuitenkaan kiinnitä tietoisesti huomiota.
VastaaPoistaToissa sunnuntaina ajoimme autopesuun marketin pesuriin. Alkuun ihmettelimme, mitä joukko ihmisiä teki marketin muuten tyhjällä pihalla sunnuntaiaamuna. Kunnes tajusimme heidän vaihtavan ostoskärrien "etuseinässä" olevia mainoksia. Varmaan joku paikallinen urheiluseura tienaamassa rahaa.
Juttelimme siitä, miten emme edes tiedosta noita mainoksia ostoskärryissä - ainakaan tietoisesti. Ja pohdimme, saavatko kauppiaat noilla mainoksia ujutettua meihin ostohaluja tiedostamattamme?
Turhaan niitä pahvinpaloja sinne ei ujutella. Niiden tehoa on takuulla tutkittu.
Kiitos kommenteista Iha64 ja Mari,
VastaaPoistaAikoinaan Hesassa Asematunnelin myöhään aukiolevat kaupat ihmetyttivät ja olivat tervetulleitakin. Nyt pitää olla hetikaikkimullenyt.
Kyllä urheiluseurat keräävät niillä kärryillä rahaa, jo siirtämälla niitä katoksista markettien seinustoille. Äidit ovat usein joutuneet auttamaan lapsiaan siinä hommassa.:)
Ja suoramainontakin näyttää vain lisääntyvän. Silloin kun oma lapseni hankki niillä taskurahoja, oli pettymys, jos mainoslehdyköitä oli vain muutama jaettavaksi. Siksi kun löydän postilaatikosta ison pinon mainoksia, ajattelen aika usein, että nyt on jakajalla ollut hyvä päivä!
Oranssin sanotaan lisäävän ruokahalua...
VastaaPoista